Estas en » Buscando mi propia ruta » Archivo de entradas

2003 JanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember

Tuesday 18 de December de 2012
Master of Castellets... xDD

Aprovechando los días que aún me quedan de vacaciones, hoy hemos ido Dave y yo a subir Les Agudes por els Castellets Llevaba ya muchas semanas que quería volver a subir por ahí... jejeje... por aquello de que solo me quedaba subirlos cojo,... y ahora ya si... ya puedo decir que ya he subido

Thursday 6 de December de 2012
Operación retonno, 2a parte: Puymorens

Otro día de esquí espectacular, con una nieve de p.m. No estaba muy claro durante la semana si al final iríamos a esquiar a o no, el mono estaba, pero no había quorum y siendo el puente de la Purísima...pero el miercoles por la tarde me llama manu (Manolito en MadTeam) ... que vamos, que vamo

Sunday 2 de December de 2012
Un nou pas endevant, sobre els esquís de nou

Ja ho vaig penjar ahir al FB i ara a Madteam jejeje... He tornat a esquiar!! Practicament 3 anys després he pogut tornar a esquiar!! Era una espina clavada un somni que se repetia constantment, sobretot l'ultim any, moltes nits he somiat que tornava :_) ...i por mis coj... que s'ha complert xDDDD

Monday 26 de November de 2012
Nocturna en BTT

Salida nocturna en BTT por la zona de Sant Martí de Tous, por Igualada. Una experiencia fantastica :) Las fotos son un poco churro, lo sé, pero de noche y con el móvil... :p

Sunday 11 de November de 2012
Una "matinal" pel Garraf

Dons no ha estat gens malament al final la volteta pel Garraf :) Hem anat en Gus i jo. De Gava, pujada cap a la Desfeta pasant per les Planes, per aqui encara no hi havia pasat, coll de la Colta, volta per derrera de les Agulles i la Morella queper aqui si que havia pasat el dia de la volta

Tuesday 6 de November de 2012
Mati al refugi de Gresolet

I per acabar el finde bttero de la secció més multidisciplinar jajajaja... vam estar el matí de diumenge, fins que va començar a ploure, escalant a la paret equipada del refugi. Poso les meves fotos i algunes que va fer la Snowflake

Monday 5 de November de 2012
Volta a la Serra d´Ensija en BTT

Y la perla del pont bttero, la volta a la Serra d´Ensija :) Les previsions pintaven fatal, pero gracies al mantra de "jolines, a lo millor cambia!" de Silvieta... no nomes no ens va ploure, sino que ens va fer sol!!! Una ruta espectacular amb una companyia espectacular En total 43Km i 150

Sunday 4 de November de 2012
Tuixent - Port del Coll - Tuixent en BTT

Seguint amb lasortida de la secció de BTT, divendres 2 anem a Tuixent a ciclar. 27km i 900m de desnivel positiu

Sunday 4 de November de 2012
Volta al Gresolet en BTT

Ruta impresionant pel vessant nord del Pedraforca amb la seccio de BTT del MadTeam. No ens esperavem tanta neu...jejeje biciskiing :) Uns 28km i 1000m de desnivell positiu

Sunday 21 de October de 2012
Finde de lluvias, finde de rocos

Finde pasado por agua que hemos aprovechado para descubrir un par de rocos ;) Sabado, vamos a Gravetat Zero en Terrasa, con Zeus, Ampa, Rafa y yo. Impresionante estructura para bloque y una parte con vias cortitas, con variedad de grado, algunas muy muy duras jejeje... salimos de ahí petaos petao

Sunday 14 de October de 2012
Escalada esportiva a Bagergue

Dins el finde betetero/multiactivitat amb la secció de BTT, diumenge Ariadna, Angelbcn y un servidor vam anar a escalar al Sector Iniciació de Bagergue. El meu balanç de l'escalada a sigut: Encadenat V, V+, 6a... De primer pero sense encadenar...6b!!! I de segon, el mateix 6b (el primer pegue)

Saturday 13 de October de 2012
Ruta per la Vall d´Aran: Saut deth Pish-Coth de Varradòs-Bagergue-Arties

El plat fort de la sortida de la Secció de BTT d'aquest cap de stemana llarg. Una ruta espectacular!!! Anem Juli, Jc10, Silvieta, MGM, Snowflake, Angelbcn, Ari, Bentu, Enric i jo 46km i 1200m de desnivell

Friday 12 de October de 2012
Tuc del Rosari de Bacivèr - 2.594 m

Dins del finde multiactivitat de la secció de BTT a la vall d'Aran, divendres, malgrat que el dia aixeca plujos, anem cap al Tuc del Rosari. Som Juli, Jc10, Silvieta, MGM, Snowflake, Angelbcn, Ari i jo

Sunday 7 de October de 2012
Escalada a Subirats

Estreno de gatukiiiiiiiis Vamos Phosks, Volsdir, Crisu, Speakbow, Yolanda, Rafa y yo.

Wednesday 26 de September de 2012
Finde "roquero" a Margalef

Primer dia: per començar dos IV+, dos V i un IV tot de primer, despres un V+ bastant duret també de primer pero sense encadenar, un 6a+ tambe de primer pero sense encadenar... molt dur... i despres de segon... pero sense encadenar el pas durisim de la entrada Segon dia: amb els gats foradats .

« Anterior12... 8910111213141516 ... 2526Siguiente »