Estas en » Buscando mi propia ruta » Archivo de entradas » Octubre 2013
Archivo de entradas Octubre de 2013

2017 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2016 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2015 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2014 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2013 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2012 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2011 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2010 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2009 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2008 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2007 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2006 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2005 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2004 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2003 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

domingo 20 de octubre de 2013
Intent Era Pica o The Big Encigalada

Ahir diumenge anavem a pujar a Era Pica des de Canejàn ... pero ens vam fotre la encigalada padre pel mig del bosc, falgeres, amb pendents inhumanes tant de pujada com de baixada... 800m de desnivell de pujada en tan sols 2,5Km... vam cabar tant rebentats que quan ja teniem el cim "a tocar" vam ti

sábado 19 de octubre de 2013

Ruta circular, preciosa, per la Vall de Toràn.

sábado 12 de octubre de 2013

Sortida del dia 12 d'Octubre amb al gent de la secció de BTT

lunes 7 de octubre de 2013
Sortida S.A.M refugi Juclar

Sortida de la secció d'Alpinisme del Madteam al refugia del Juclar. L'objectiu/tematica d'aquesta trobada era la progresió en roca i crestes aprofitant les grans posibilitats que ofereix la zona Disabte pujada al refugi de Juclar i alguns vam anar cap a l'Alt de Juclar, prop del refu, per fer