Estas en » Buscando mi propia ruta » Archivo de entradas

2003 JanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember

Saturday 16 de August de 2014
Tusse de Remuñe y Rabada

El sabado ya fué improvisación total.... y menuda vuelta más guapa!!! Subimos por Remuñe, que como somos así de chulos, fuimos con bambas después de pasear el dia anterior todos los trastos.. y ... me cagontó la de nieve que aun queda ahí... para superar algunos de los neveros tubimos que h

Friday 15 de August de 2014
Picos de Sayó y Cordier

Como siempre, decidiendo a última hora, con Frigopié decidimos tirar para Benasque a ver que haciamos. El jueves mismo le pedí a Rafa-b el track para el Sayó (por si las flies, en monte me gusta tirar de mapa) que lo tenia en la lista de pendientes... me comento ellos lo habian hecho con nieve

Sunday 3 de August de 2014
Volta al circ de Colomers en BTT

Wednesday 23 de July de 2014
Estiu 2014: Gnifetti i Signalkuppe

Seguint la nostra estada per Aosta, ens anem cap a la Vall de Gressoney. La nostra idea inicial era pujar a Gnifetti, fer P.Vincent i algún altre per acabar d'aclimatar, pujar a Margherita, fer una nit i de baixada fer Zumsteinpitze i el que es pogues.... ese era el plan.... :S .... pero la meteo

Thursday 17 de July de 2014
Estiu 2014: Gran Paradiso

Feia ja 8 anys des de que hi vaig estar, com pasa el temps, i la de voltes que dona la vida :p. Aquell cop vam anar amb en Kanon i Loybcn. Aquest cop anem amb Silvieta, Torcuatro, Burt i Magh. Excepte per en Burt, per la resta es la seva estrena alpina :) aixi que vaig plantejar de fer primer aque

Sunday 29 de June de 2014
Cap de Creus BTT 2014

Sortida amb la secció de BTT, repetint practicament el mateix itinerari que fa dos anys Diumenge de turisteo pel far del cap de creus

Friday 13 de June de 2014
Sortida nocturna en BTT pel Maresme

Aprofitant que hi havia lluna plena i treient le máxim partit, per fi, al focus nou :) De Madteam anem Burt, Angelbcn, Onamad i jo

Monday 9 de June de 2014
Aigüestortejant, Pic de Subenuix

Aprofitant el cap de setmana llarg a Barcelona, Alberto (Frigopie) i jo, sortim dissabte a la tarda en direcció cap a Aigüestortes. La idea es fer diumenge el pic de Subenuix i dilluns, si podem, Comaloforno ajuntant-nos amb Dave i Speakbow Diumenge sortim del Prat de Pierró sobre les

Sunday 1 de June de 2014
Via ferrata d´Unha (Vall d´Aran)

Dimuenge, aprofitant la finestra de bon temps Torcuatro, Silvieta, Aqua i Jo fem els dos primers trams d'aquesta ferrada. El tercer ja no ens donava temps, un altre dia ;) Els segon tram, molt guapo, amb l'escaña cargolada, el primer, més facilet, el marquen com iniciació Fotos meves i d'e

Saturday 31 de May de 2014
Btt: Canejan - Les - Era Honeria - Porcingles - Canejan

tot i que la meteo no pintava gaire be, 5 valents ens pujar a les nostres montures per sortir a l'aventura :) 34Km amb 1200m de desnivell

Monday 26 de May de 2014
2on Open Bloc Deu Dits

Aquest cap de setmana s'ha celebrat el segon Open Bloc al rocodrom del Deu Dits. Ahir concretament hi havia el open senior pel matí i per la tarda les finals. Pel matí hi vam estar participant alguns del grupet que anem a entrenar cada dimarts i dijous.... va estar divertit jejeje Els gua

Saturday 24 de May de 2014
Pedalant entre vinyes

Volta per les vinyes i caves entre el l'Anoia i el Penedès He fet un mix de les meves foto si les del Juli.

Monday 19 de May de 2014
En BTT per la Serra de Miralles. Terra de Marca

Sortida amb la gent de la secció de btt i amb la gent de la Catalunya central :) La ruta permet conèixer els castells de frontera, presents a la Serra de Miralles (comarca de l'Anoia) durant l’Edat Mitjana. Passem per corriols i camins que formaven part de la Marca Hispànica. El track ht

Sunday 11 de May de 2014
BTT pel montseny: Arbucies - Santa Fe Arbucies

Una ruta preciosa, espectacular. Per a gaudir de la infinitat de paisatges que ens pot oferir el Montseny

Tuesday 6 de May de 2014
Escalada a Viuet, Pont de Suert

Disabte 3, com a la Vall seguia plovent, vam decidir baixar fins Pont de Suert per probar a veure si hi havia sort i efectivament, un sol radiant Vam estar en aquesta escola d'escalada. Vies llarguetes, calcari, i amb el grau bastant ajustadet jejejeje

« Anterior1234567891011 ... 2526Siguiente »