Estas en » Buscando mi propia ruta » Archivo de entradas

2004 JanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember

2003 JanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember

Monday 5 de May de 2014
Tuc de Salana, apurando las ultimas nieves polvo de la temporada

Después que el viernes y el sabado estuviese nevando en la Vall d'Aran, ayer nos fuimos a probar a ver que tal estaba el Salana. Nos calzamos los esquis ya a los 1800m. De subida nos tenemos que poner las cuchillas en el tramo final antes del collado para coger la subida por la norte. Ahí

Thursday 1 de May de 2014
Cap de Baqueira

Ens hem llevat tard, el cansament acumulat pasa factura, i a mes el dia a comensat plovent. No anavem a fer res, pero comens hem acostat a veure com estava la neu... al final no hem resistit la temptacio de foquejar una mica La neu esta ja, complicadeta per esquiar,per dir-ho d'alguna manera je

Monday 28 de April de 2014
Circular Montseny sud-oest en BTT

Sant Pere de Vilamajor- Cànoves- Pantà Vallforners- Can Cuc- Can Quintana- Sant Pere de Vilamajor Te unes bones rampes mantingudes... no veas com apretaven.... per acabar ben reventadet Un dels senders es com la selva... si llegiu a les resenyes que hi ha molta vegetació, es cert, i es queda

Sunday 20 de April de 2014
Pic de Creussans (2709m) amb esquis

Sube baja a Andorra para quitar el mono de foquear Vamos Mab, Magh y yo. Salimos antes de las 8 de la mañana, nos ponemos los esquis desde la misma furgo, abajo de todo, aprovechando aun la nieve de pistas :p, Sobre las 10 estamos ya en la cima, y a las once ya estamos de nuevo en la furgo

Sunday 13 de April de 2014
Barcelona - Sitges

Diumenge 13 sortim uns quants de la secció de BTT i alguns més, per a fer aquest recorregut. Una ruta molt ben trovada, molt molt guapo Al final me van sortir 65Km ... que junt amb la sortida del disabte me van deixar ben reventat jajaja He agafat alguna foto de grup que va fer l'Snowflake --

Saturday 12 de April de 2014
5 Pics de Begues

Este sabado 12 hicimos el recorrido de esta espectacular y durisima ruta que recorre 5 de las puntas más emblematicas de la zona de Begues / Garraf. En enero se hizo la primera edición de esta carrera y desde que la vi que me quedé con lasganas de hacer el recorrido. Vamos Magh, Zorat y yo

Monday 7 de April de 2014
De Gavà a Sitges ... i bonus track ;)

Sortida amb la gent de BTT "por mi zona" jijij Sortim de Gavà per pujar el purgatori i el purgatori plus, baixada per torrentera, pista fins el monestir budista i cap abaix capa Sitges, fins la platja, 34Km De tornada... com no havía tingut prou.... tornada desde Castelldefels per la platja

Sunday 6 de April de 2014
Moja - Olerdola BTT (itinerario del 2013)

De esas rutas que acabas eufórico y con las piernas reventadas :))) DIOS! COMO NECESITABA UNA RUTA ASÃ!!! 36 km absolutamene brutales, para completar el fin de semana, siguiendo el recorrido de la Marxa BTT Moja-Olerdola del 2013 .... brutal!! subida por senderos pedregosos y tecnicos, tria

Saturday 29 de March de 2014
De Bellvitge a Gavà en BTT

Passant pel cami del Llobregat, Sant Ramón, Viladecans, Sant Climent,Can Amat, casi fins Castelldefels i finalment a Gavà

Monday 17 de March de 2014
Iceland 2010

Fotos del viaje a Islandia en julio del 2010.

Sunday 2 de March de 2014
Voltant per Saldes

Fotos del cap de setmana pasat, del diumenge dia 2

Wednesday 26 de February de 2014
Vidrà - Bellmunt - Tosca dels Degollats - Salt del Molí - Vidrà

Sunday 23 de February de 2014
Pic de la Mina

Ascensió en solitari... weno... en solitari no... diguem sense coneixer a ningú, perque el Pic de la Mina sempre es una romeria. Començo l'ascensió sol i a mitja pujada me vaig ajuntar amb en Marc, de Berga i vam fer el que quedava de pujada i el descens plegats. Es el que te la muntanya

Wednesday 12 de February de 2014
La Facu, sortida Deu Dits

Diumenge pasat, 9 de febrer, vam fer una sortidata a escalar a la Facu. Feia crce que gairebe mig any que no tocava roca.. bufffs

Sunday 26 de January de 2014
De Begues al Monestir Budista del Garraf

« Anterior12... 456789101112 ... 2526Siguiente »