Estas en » Buscando mi propia ruta » Albumes de Fotos

2004 JanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember

2003 JanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember

Tuesday 27 de August de 2013
Chamonix 2013 C.E.Madteam: BTT Bossons - Chamonix - Le Tour y descenso de La Balme

Seguramente la actividad de la que esperaba menos, ir con la btt por Chamonix, y la que al final me gustó y disfruté más. Desde Chamonix a Le Tour por le Petit Balcon Nord. Un recorrido precioso que nos sorprendió. Por sendero, con algunos tramos con un buen patio :) 20Km justos desde el Camp

Chamonix 2013 C.E.Madteam: Roco, escalda, slackline

Fotos varias de los dias que la meteo no dejo hacer practicamente nada

Chamonix 2013 C.E.Madteam: Glacier d´Argentiere

Tercer dia per Chamonix. Anem amb en Jose i en Jordi a fer una petita ruta que ens ha recomanat en Miquel (Mik - escalas-o-caminas) per fer en el dia. Pujem a Grand Montets amb el teleferic per baixar per la glacera fins a l'estació intermitja. Unes vistes espectaculars.

Monday 5 de August de 2013
Chamonix 2013 C.E.Madteam: Cami al ref. Albert I

Dia 5 d'agost. Anem Mabel, el Yeti i jo, sortint desde Le Tour, pujem en direcció al refugi de Albert I per a fer algo suau

Sunday 4 de August de 2013
Chamonix 2013 C.E.Madteam: Taller Glaceres

Dia 4 d'Agost, taller de progressió en glaceres a la Mer de Glace

Monday 15 de July de 2013
Punta Sabre (3136m) y Gran Bachimala (3177m) desde Tabernés

Preciosa ascensión con un bonito y facil (I, I+) cresterio entre las dos cimas El ascenso a la Punta Sabre impresiona más de vista que una vez estás en él. Si buscas bien los pasos la trepada no debe salir más de I o II eso si, con ambientazo :) Vamos Manolito y yo, y en la subida nos encont

Sunday 26 de May de 2013
Pic de Montmalús i Coma d´Arcalis

Increible la nieve que hay en Andorra a estas alturas de la temporada. BRUTAL! Vamos Manolito, Traba y yo para subir el Montmalús el sabado. Por la tarde nos encontramos con Rapaz y Oroneta y el domingo se nos unen Kalamar, Sergei, Burt,... Traba y yo nos vamos para la coma de Arcalís y e

Saturday 18 de May de 2013
Siguiendo la Pedalada de Cervelló

Las pocas fotos que hicimos

Friday 17 de May de 2013
Por senderillos y alguna trialera al lado de casa :)

He salido a probar un poco la nueva cadena y la piñonera... y m'he flipao... m'he metido por todo de senderos garraferos y un par de trialeras.... en resumen...piedra suelta sobre piedra suelta.... al lado de mas piedra suelta xDDDDD.

Sunday 12 de May de 2013
Pels Voltants de Olesa de Bonesvalls i el Parc del Garraf

Ruta molt maca, amb dificultat técnica asequible... per a mi jejeje (=facileta), L'hem hagut de tallar i no hem arribat fins les Gunyoles perque he petat dos cops la cadena. Comença i acaba amb un tram de uns 7 km de corriols molt macos, dels quals,potser uns 800-900m en total serien una mica m

Tuesday 2 de April de 2013
Canfranc Setmana Santa 2013

Estada del C.E.Madteam a Canfranc. Vaig fer molt poquetes fotos i gairebé totes (4) del diumenge quan vam pujar al Vertice del Anayet

Sunday 10 de March de 2013
Pic de la Dona amb esquís

Després d'estar pistejant disabte per Vallter, diumenge tocava fer una mica de esquí de muntanya. Anem Silvieta, Torcuatro, Magh i jo. Pujem per Mentet, amb la neu ja tan trepitjada, dura i glaçada que al final ens hem de posar les ganivetes per arribar a cim. Visto el percal de pujada

Saturday 9 de March de 2013
Vallter 9 de Març 2013

Quatre fotos per a fer-se una idea de com està de carregada de neu la zona

Sunday 13 de January de 2013
Esquivando la lluvia en la Facu

Vamos, Rafa, Fabio, Elena, Ampa y yo Dandole a un V+, 6a, 6a+...y un supuesto V de SPM jajajaja...mas duro que el 6a+ juas xDDDDDDDD

Monday 31 de December de 2012
Operación retonno (V): Pic de la Mina (2683m) amb esquís

Per acabar l'any 2012 de manera espectacular, Pic de la Mina amb esquis :) Malgrat la falta de neu generalitzada a Pirineus, una esquiada fantastica!!!!

« Anterior12... 67891011121314 ... 1819Siguiente »