Estas en » Buscando mi propia ruta » Albumes de Fotos

2003 JanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember

Sunday 19 de March de 2017
Puigmal amb esquis per França

Dia espectacular d'esquimo, sol calor i bona companyia :)

Sunday 22 de January de 2017
Gel al Pedraforca, Torrent de Gerdera

Com mitja Catalunya, minim, nosaltres tambe vam anar cap al Pedra a escalar. Com era la rambla, vam anar fins al final de tot, al torrent de la Gerdera

Saturday 31 de December de 2016
Un matinal Collserolera per acabar l´any

Ultima sortida de l'any amb el grup de BTT. Una matinal light per Collserola

Saturday 10 de December de 2016
Pic de Cataperdis amb esquis

Ja per rematar la setmana de mini vacances jejeje Despres d'escalar a Santa Ana vam anar cap a Sant Llorenç de Montgai per a fer algo de via llarga, pero divendres 9 ens aixequem amb una boira espesisima i bastant de fred, que treu les ganes d'escalar. Mirant opcions, estavem pensant en seguir b

Thursday 8 de December de 2016
Escalada deportiva en Santa Ana

El Jueves 8 cambio de tercio... roca! Hacia tiempo que le tenía echado el ojo a Santa Ana, y se tenia que estrenar la guia de Lleida Climbs jijiji En el Sector Sendero: Pa la peña IV+ Tonal V+ Fatal personal 6a Alfarràs Motors 6a+, esta me encantó, preciosa!!! Lo que nos dio tiempo en la

Wednesday 7 de December de 2016
Gallinero (Cerler) amb esquís

Després de Boi, decidim cambiar de valls i ens anem cap a Benasque, creient que hi hauria més neu... meeeec... Dimecres 7 pujem al Gallinero, bastant escaset de neu, i la poca neu que hi ha no es precisament per tirar cohets ... ni a pistes... :'(

Tuesday 6 de December de 2016
Cerví de Durro amb esquís

Tot i la febrada que vaig pasar la nit de dilluns a dimarts. Dimarts m'aixeco més o menys be així que tornem a agafar els esquis i aquest cop ens anem cap al Cerví de Durro

Monday 5 de December de 2016
Puig Falcó amb esquís

Després de dos dies fent pista a Port Ainé i Espot per agafar ritme de nou, dilluns 5 anem a fer el Puig Falcó, a Boi.

Sunday 27 de November de 2016
Pic de la Mina para estrenar temporada

Primera esquiada de la temporada... el ansia viva que nos podia y a la que ha caido la primera nevada nos hemos lanzado como locos a por la nieve jijij ... Unas condiciones increiblemente espectaculares para ser finales de noviembre. El video del descenso aqui: https://youtu.be/9CMs4GL9bjs ... a

Friday 21 de October de 2016
Serra de Boumort. BTT

Despues de el dia anterior que salimos por Rialp, buscando por internet, encontramos esta ruta. Unos paisajes espectaculares, pero dura dura dura, subidas y bajadas duras que no dan tregua, algunos tramos que es obligatorio ir a pie, ya que es un tramo de senderillo que transcurre por zona protegi

Saturday 13 de August de 2016
Volta per Rialp BTT

Mas cositas de las vacaciones de agosto. Una matinal saliendo de Rialp y pasando por algunos de los restos de bunkers de la zona

Friday 12 de August de 2016
Barranc de l´Infern

Mas actividades de las vacaciones... si si... yo en un barrano :O

Thursday 11 de August de 2016
Pic de Ratera 2863m

En cuenta gotas sigo subiendo las fotos de esta agosto :p Ascensión al Tuc de Ratera desde el parking de prat de pierró en "solitario"

Wednesday 10 de August de 2016
Estany de Monestero

Sigo con las fotos de estas vacaciones en agosto. Después del valle de Tena, me fuí para Rialp unos dias. El dia que llegué, después de comer, no fuimos con Silvieta a estirar un poco las piernas por el Parque ... jejeje... hasta el estany de Monestero ... jajajaja

Sunday 7 de August de 2016
Pico Anayet (2.574 m)

Y para acabar la primera parte de las vacaciones por el Valle de Tena, otra de las cimas que tenia pendiente desde hace tiempo :)

« Anterior123456 ... 1819Siguiente »