Estas en » Buscando mi propia ruta » Albumes de Fotos

2003 JanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember

Saturday 23 de November de 2013
Siguendo el recorrido del Open Natura de Sant Vicenç dels Horts 2011

Rutaza sabado por la mañana mañana, con un amigo de los de verdad, de los que te llevan por le mal camino... como debe ser, coño! jajajajaja En serio ruta guapisima, con unos rampotes que te dejan sin aire y unas trialeras ... que trialeras, jijij .. casi lloro de la emoción... la dificultad j

Monday 11 de November de 2013
Voltant pel Corredor del Montnegre per fer gana jejeje

Diumenge una sortida una mica més light pel Corredor. Sortim desde Sant Vicenç de Montalt alguns i d'altres des de Llavaneres, per pujar al Santuari del Corredor del Montnegre amb les bicis Pd.- he dit ja que estic molt content amb la nova bici? jijiji

Monday 11 de November de 2013
Voltant pel Montseny amb la BTT

Rutaka que ens va montar en Magh pel Montseny. Anem Magh, Burt, Silvieta Torcuatro i jo. Sortida d'Aiguafreda per pujar fins a Collformic, d'allà a Sant Marçal, baixada a Viladrau, Seva, El Brull i tornada a Aiguafreda, gairebe 70Km i 1900m de desnivell. Un bon estreno per a la bici nova ;)

Friday 1 de November de 2013
Congost de Montrebei... en BTT!!

Son les fotos de la castanyada pasada, que creia que les havia penjat pero no. Una sortida realment espectacular

Sunday 20 de October de 2013
Intent Era Pica o The Big Encigalada

Ahir diumenge anavem a pujar a Era Pica des de Canejàn ... pero ens vam fotre la encigalada padre pel mig del bosc, falgeres, amb pendents inhumanes tant de pujada com de baixada... 800m de desnivell de pujada en tan sols 2,5Km... vam cabar tant rebentats que quan ja teniem el cim "a tocar" vam ti

Saturday 19 de October de 2013
Refugi dera Honeria, mines de Liat, Tuc d´Ermèr (2432m)

Ruta circular, preciosa, per la Vall de Toràn.

Saturday 12 de October de 2013
Cingles de Bertí en BTT

Sortida del dia 12 d'Octubre amb al gent de la secció de BTT

Monday 7 de October de 2013
Sortida S.A.M refugi Juclar

Sortida de la secció d'Alpinisme del Madteam al refugia del Juclar. L'objectiu/tematica d'aquesta trobada era la progresió en roca i crestes aprofitant les grans posibilitats que ofereix la zona Disabte pujada al refugi de Juclar i alguns vam anar cap a l'Alt de Juclar, prop del refu, per fer

Wednesday 25 de September de 2013
Penya del Moro

Aprovechando el día festivo en Barnacity vamos Petitastazu, Lobogris, Franklimb, Oskar, Laura y un servidor a escalar un poco en esta zona de calcareo entre Torrelles y Begues

Saturday 21 de September de 2013
Aiguafreda - Pla de la Calma -Tagamanent - Aiguafreda

Corta pero intensa, descenso GUAPÃSIMO!!! Vamos Zorat y yo.

Sunday 15 de September de 2013
Circular Gavà - Begues - Olesa Bonesvalls - Monestir Budista - Gavà

Rutaza!!! era un proyecto que tenia en mente y ha salido una ruta guapisima... y dura de cojones.... jajajaja .. vaya rampitas que se gasta mi Garraf jjejeje Para dar épica, los últimos 10Km, lloviendo... hemos acabado de barro hasta las orejas jajajaja. 56Km y 1500m de desnivel :)

Sunday 15 de September de 2013
Placa de la Pluja, Can Jorba, Montserrat

Hacia muchos años que no iba a escalar a este sector y no lo recordaba mucho. Ha sido un gustazo volver, gracias a Rafa :) Me ha quedado un sabor de boca estupendo, tiene que empezar a notarse tanto entreno en el Deu dits jejeje, con un 6b a la butxaca,... aunque no encadenado... pero el proximo

Sunday 8 de September de 2013
Btt: Gavà - Begues - Gavà

Pues me ha sabido a poco... al final del track m'he "encigalao" por medio de la riera para intentar alargar... he vuelto porque me he quedado sin agua... con el miedo que tenia que hacer taaaaan mal tiempo, habia previsto hacer una ruta corta... y solo he cogido el bidón pequeño.... :(

Sunday 1 de September de 2013
Via d'en Pitu i la Núria

Ahir vam anar a fer aquesta vía en Phosks i jo. Via oberta per en Guillem Arias, al sector de la Plantació (Montserrat). http://blogdelguillem.blogspot.com/2011/08/via-den-pitu-i-la-nuria.html L-1 50 mt III / IV . . . . . . . . . . . 12 xapes Practicament tot el llarg es va en travesia

Saturday 31 de August de 2013
Btt, matinal garrafera

Ya empezaba a echar de menos "mi Garraf" jejeje y tenia ganas de probarme en el Purgatori después de la tralla de estas vacaciones jejeje .... buah, chupao ya jajajaja El recorrido más o menos típico que suelo hacer, para así también enseñar a Magh y JB los sitios más o menos más caracte

« Anterior12... 5678910111213 ... 1819Siguiente »