Estas en » Buscando mi propia ruta » Archivo de entradas » Octubre 2012
Archivo de entradas Octubre de 2012

2017 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2016 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2015 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2014 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2013 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2012 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2011 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2010 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2009 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2008 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2007 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2006 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2005 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2004 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

2003 EneroFebreroMarzoAbrilMayoJunioJulioAgostoSeptiembreOctubreNoviembreDiciembre

domingo 21 de octubre de 2012
Finde de lluvias, finde de rocos

Finde pasado por agua que hemos aprovechado para descubrir un par de rocos ;) Sabado, vamos a Gravetat Zero en Terrasa, con Zeus, Ampa, Rafa y yo. Impresionante estructura para bloque y una parte con vias cortitas, con variedad de grado, algunas muy muy duras jejeje... salimos de ahí petaos petao

domingo 14 de octubre de 2012
Escalada esportiva a Bagergue

Dins el finde betetero/multiactivitat amb la secció de BTT, diumenge Ariadna, Angelbcn y un servidor vam anar a escalar al Sector Iniciació de Bagergue. El meu balanç de l'escalada a sigut: Encadenat V, V+, 6a... De primer pero sense encadenar...6b!!! I de segon, el mateix 6b (el primer pegue)

sábado 13 de octubre de 2012

El plat fort de la sortida de la Secció de BTT d'aquest cap de stemana llarg. Una ruta espectacular!!! Anem Juli, Jc10, Silvieta, MGM, Snowflake, Angelbcn, Ari, Bentu, Enric i jo 46km i 1200m de desnivell

viernes 12 de octubre de 2012

Dins del finde multiactivitat de la secció de BTT a la vall d'Aran, divendres, malgrat que el dia aixeca plujos, anem cap al Tuc del Rosari. Som Juli, Jc10, Silvieta, MGM, Snowflake, Angelbcn, Ari i jo

domingo 7 de octubre de 2012
Escalada a Subirats

Estreno de gatukiiiiiiiis Vamos Phosks, Volsdir, Crisu, Speakbow, Yolanda, Rafa y yo.